Стрічка новин
Врятуймо Мілану!: Для кожного з батьків найбільше щастя – здорові діти. Родині Желєз­нікових не пощастило. Їхній Міланочці лише п’ять місяців, а вона Уривки Лебединських розмов: Дві жінки інтелігентної зовнішності розмовляють на автовокзалі в Лебедині, чекаючи автобуса: – Ти в курсі, що сільських рад вже немає, а Виїзд дитини за кордон: коли не потрібно питати дозволу: У бабусі чи на морі, в Україні чи за кордоном – літній відпочинок дитини повною мірою залежить від батьків, вони Станом на 25 вересня 2020 року на Сумщині 3474 випадки захворювання на коронавірусну інфекцію: За минулу добу Covid-19 підтвердили у 122 осіб (Суми - 81, Шостка - 5, Конотоп - 13, Ромни - 1, Династія стоматологів: В Будилці всі добре знають родину Головко, бо це родина стоматологів. Тому, якщо скажу, що кожен житель села хоча б Директор Лебединського ВПУ лісового господарства Анатолій ТРОЯН: «Працюємо на результат»: – Анатолію Григоровичу, що для Вас значить заклад, який Ви очолюєте? – ВПУ для мене, як рідна домівка. Докладаємо  чимало зусиль, Станом на 18 вересня 2020 року на Сумщині 2807 випадків захворювання на коронавірусну інфекцію: За минулу добу Covid-19 підтвердили у 83 осіб (Суми - 56, Шостка - 1, Конотоп - 2, Ромни - 2, Рятувальники роз’яснюють населенню правила безпечної поведінки на льоду: 13 січня 2022 року працівники Сумського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області, провели У них все під контролем: Останнім часом зима вступила в свої права, і нарешті засніжило. Особливо додало сніжку в минулий понеділок. Здавалося, що після цього Створює красу, «наздоганяє» вітер: Скажете, шановні читачі, дивний заголовок. Так, але він відображає цікавий світ захоплень нашого земляка, жителя м.Лебедина Івана ЖУВАКА. Тож давайте

З 1994 року у стінах Лебединського педагогічного фахового коледжу розпочалася підготовка за спеціальністю  «Середня освіта (Музичне мистецтво)».

На сьогодні циклова комісія викладачів музики, співів, музичного інструменту та спеціальних музичних дисциплін з методиками навчання відзначається багаторічними традиціями, розвиненою матеріально-технічною базою,  вагомим досвідом у підготовці фахівців.

За час існування спеціальності було підготовлено більше 300 висококваліфікованих вчителів музики. Сьогодні вони отримують диплом «вчитель музики, музичний керівник» з додатковою спеціалізацією «керівник дитячого хореографічного колективу».

Готують молодих спеціалістів за фахом досвідчені викладачі, серед яких – 2 кандидати педагогічних наук, 10 – магістрів. З них - 17 викладачів вищої категорії, 3 викладачі – І категорії. 9 - мають педагогічне звання «старший викладач», 3 - «викладач-методист».

Відкриття такої спеціальності не було випадковим. Адже сьогодні в сучасному житті, насиченому стресами, агресією, напруженнями, втомою, розгубленістю, смутком, виникла нагальна потреба у фахівцях, які були б особливим каналом поширення духовного, естетичного, емоційно – творчого досвіду людства, які б впливали на покращення внутрішнього світу людини, душевної  гармонії, здатності слухати, відчувати.

Творчо обдарована, креативна молодь, у період навчання у педагогічному фаховому коледжі, оволодіває знаннями та вміннями не лише з дисциплін загальноосвітнього циклу, а й, починаючи з І курсу, парале­льно вивчає дисципліни циклу професійної підготовки. Май­бутні вчителі музики вивчають сольфеджіо, елементарну теорію музики, відвідують заняття з основного інструменту (фортепіано, баян, акордеон), постановки голосу, хорового диригування, хорового класу, класичного танцю тощо.

У позанавчальний час студенти мають можливість реалізувати свої індивідуальні нахили у гуртках та студіях, що діють на базі коледжу: академічний хор викладачів та студентів, вокальні ансамблі (академічного, народного, естрадного) співу, ансамбль народних інструментів, хореографічний колектив.

Про результативність цієї діяльності свідчить участь у різ­номанітних конкурсах, фестивалях, конференціях різних рівнів, де студенти займають призові місця.

Високу якість освітнього процесу забезпечують 27 кабінетів для індивідуальних занять з достатньою кількістю музичних інструментів (фортепіано, комплекти народних та духових інструментів), акустичні системи з комплектом радіомікрофонів, кабінет методики музичного виховання, спеціально обладнаний кабінет для занять з хореографії, хоровий клас, актова та камерна концертні зали.

Професійному зростанню здобувачів освіти сприяє проходження під час навчання педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти  (ЗЗСО) та дошкільних навчальних закладах (ДНЗ),  участь у олімпіадах, фестивалях, літературно – мистецьких екскурсах, науково – практичних конференціях, лекціях – бесідах, «круглих» столах, відкритих виховних годинах, днях здоров’я, концертах, святах, флешмобах, музичних подорожах, зустрічах з видатними творчими особистостями, виконавцями, науковцями тощо.

Отримавши диплом, випускники мають можливість працювати вчителем музичного мистецтва в закладах загальної середньої освіти, музичним керівником в закладах дошкільної освіти, керівниками мистецьких колективів, організаторами мистецьких заходів або продовжити навчання за фахом у закладах вищої освіти.

Завітайте до нас – скористайтеся можливістю обрати професію до душі!

Вікторія Гура,

голова циклової комісії

викладачів музики.

 



Підписуйтесь та читайте нас в Telegram каналі та на Фейсбук




Додати коментар