Стрічка новин
102: що трапилось? - з 5 по 11 квітня 2021 року: Протягом звітного періоду до відділення поліції №3 (м.Лебедин) Сумського РУП ГУНП в Сумській області надійшли 123 заяви та повідомлення громадян, А ви чули? Бачили? читали?: На Сумщині вибухнув будинок. У селі Сім’янівка Конотопського району через вибух зруйновано стіни та перекриття будинку. Надзвичайна подія сталася 9 Таємниці запасників нашої історії: Якось нещодавно розговорилися ми (зрозуміло, що в телефонному режимі у зв’язку з карантинними заходами) про Героїв Радянського Союзу – уродженців Село розквітало працею людей: Село Гринцеве – центр однойменної сільської ради, до складу якої входять Дмитрівка, Дружне, Підсулля, Протопопівщина, Миронівщина, Клю­чинівка, Яснопілля (колишня Комісарівка), Обережно шахраї!: Лебединський відділ Роменської місцевої прокуратури вже неодноразово повідомляв про боротьбу поліції та прокуратури із шахраями, які вчиняють злочини Кубок – у «автомобiлiста»: В кінці лютого в спортивній залі Лебединського фахового медичного коледжу імені проф. М.І.Ситенка був проведений уже вдев’яте Кубок пам’яті Володимира Прекрасний спортивний сплав: Це нові враження, нові пригоди та ідеї! Байдарки та паром. Цього разу спортивний клуб інвалідів «Фенікс» похід Пслом провів спільно 17 вересня - День рятівника: День рятівника відзначається в день святкування Ікони Пресвятої Богородиці Неопалимої Купини – покровительки пожежних-рятівників, людей, Лебединщина проти приєднання до Охтирського району: 3 червня Сумська обласна державна адміністрація погодила проєкт постанови Міністерства розвитку громад і територій України «Про утворення та ліквідацію районів». Поліція викрила крадіїв електротехніки: Менше доби знадобилося оперативникам Лебединського відділення поліції аби встановити осіб, причетних до крадіжки чужого майна та вилучити у них викрадені

Новий навчальний рік теж, як і закінчення попереднього, продовжив для студентів «еру дистанційки». Такі зміни сколихнули всю Україну, та не кожен заклад

вищої освіти був повністю готовий до наслідків пандемії. Го­ворячи навіть про університети міста Суми, можна сказати, що всі перебувають у різ­них умовах. Попри таємні тонкощі та незруч­ності, студенти відкрилися нам і розповіли про своє ставлення до дистанційного навчання.

Максим, 19 років, студент СумДУ: «Ніколи не думав, що на своєму третьому курсі зможу лежа­ти в ліжку та одночасно слухати пару. В універ­ситеті тепер буваю раз на тиждень, коли у роз­кладі значаться практичні заняття, весь інший час – де заманеться. Головне, щоб всюди «ловив» Інтер­нет, а другорядне не є важливим. Тепер маю біль­ше свободи і повноцінного сну. Відкрив очі – уже можна відкривати й ноутбук. З’явився час на робо­ту (а працюю наразі також дистанційно), на інші види зайнятості (граю на гітарі). Спочатку ця ідея мені зовсім не сподобалася, та я вловив себе на дум­ці про те, що потрібно просто адаптуватися, не спеку­лювати та виконувати вказівки МОЗ. Це світо­ва вимога». 

Марія, 17 років, студентка СумДУ: «Тільки п’ятнадцятого вересня потрапила в гуртожиток, почала розмірковувати про перше заняття, про вигляд аудиторії, про знайомство з одногрупниками та одногрупницями. І ось... тобі невтішна новина: вчимося онлайн… Я дуже розчарувалася, адже зовсім не була готова до таких «візерунків долі». За гуртожиток кошти внесені на рік наперед, у кімнаті облаштувалася, а тепер мама чекає вдома… Ось тобі й початок дорослого життя. Предмети розумію «через один», бо це для мене абсолютна новизна. Сподіваюся, що незабаром будуть заняття в університеті, бо вчитися онлайн мені дуже важко…».

Юлія, 19 років, студентка СумДУ: «До таких обставин ставлюся спокійно, бо, як не крути, вони вимушені. Мені навіть зручніше навчатися. Усе в одному місці. Проте є багато недоліків: поганий зв’язок, а звідси проблеми зі сприйняттям і розумінням матеріалу. Часто важко підключитися, виникає безліч технічних неполадок, ми не розуміємо, як працювати, а викладачам тим більше важко. У деяких програмах «вибиває» через кожні півгодини, знову доводиться чекати на з’єднання. Спілкуватися з групою теж стало важче, особливо, коли бувають роботи в парі».

Ліза, 17 років, студентка Сумського філіалу Харківського національного університету внутрішніх справ: «Як на мій погляд, то тут п’ятдесят на п’ятдесят. На першому курсі все неоднозначно. Мене бентежать і живий контакт, і онлайн-підготовка. Наразі було тільки декілька пар не дистанційно, тому порівнювати ще рано. В онлайн-режимі ти просто щось пишеш і нічого не розумієш, а в університеті ще не було змоги відчути, як краще».

Юлія, 19 років, студентка СФ ХНУВС: «Ставлюся нейтрально. Гаразд, я ще на третьому курсі, тому встигну підготуватися до держекзаменів. Але ж для четвертокурсників – випускний рік, і дистанційка для них – це гірко. Багато хто жаліється, і я їх добре розумію. Звичайно, краще, якщо навчання буде, як, зазвичай, в аудиторіях. Але в карантинних умовах є тільки такий вихід. Минулого року нам також довелося перейти на домашню підготовку, тоді університет був зовсім не готовий у повному обсязі перейти до гідних освітніх процесів, але сьогодні ми маємо всі можливості».

Ганна, 17 років, студентка СНАУ: «Дистанційну по­святу в студенти ми вже пережили, то і дис­тан­ційне навчання пере­живемо! Чесно кажучи, до такої ситуації не готові не тільки студенти, а й педагоги. Викладацький рівень і здібності у кожного різні, тому й сприйняття кожного предмета є індивідуальним. Комусь вдається зацікавити з півслова на онлайн-лекції, оперуючи випадками з життя та маючи чітко прописаний план у презентації, а комусь не вистачає і двох практичних занять в аудиторії, щоб донести всю суть пройденої лекції. У гуртожитку іноді важко сконцентруватись, особливо у перші дні, але це потроху розвіюється. Є один величезний плюс: я частіше буваю вдома, а в рідних стінах завжди добре».

Богдан, 20 років, студент СНАУ: «Повністю негативно сприймаю такий вид освіти. Мінуси дистанційного навчання полягають у необізнаності наших викладачів працювати із сучасними онлайн-платформами, у яких вони навіть не розуміють, де вмикається звук, мікрофон чи ще щось мінімальне. Другий недолік проявляється в тому, що немає змоги об’єктивно подати той матеріал, який потрібно донести нам, студентам. Слідкувати за виконанням вказівок також майже нереально, бо в онлайн задавати питання – це, чесно кажучи, не дуже. Також постійні обмеження у часі (кожні 40 хвилин спілкування на платформі «Zoom»), та навіть всі платформи, які використовуються зараз в Україні, то всюди є обмеження, а це погано. Чув не один раз від викладачів, що витрачається велика кількість часу на підготовку до лекцій, це не зовсім зручно. А тестування? Будь-який зріз знань проводиться тепер дистанційно. І що можна перевірити таким чином? Перевірку швидкого пошуку інформації в Інтернеті чи за допомогою книги? Об’єктивності – нуль. Живі лекції набагато кращі, але все ж у режимі онлайн потрібно навчатися і шукати якісь компроміси, бо просто так ми не зможемо належним чином отримати знання з тієї професії, яку б хотіли. Наразі практики нуль, а це негативно впливає на майбутні кадри».

Додати коментар