Стрічка новин
За честь, за долю, за українську волю…: Жовтень щедрий на добрий врожай та величні свята. 14 жовтня вся Україна відзначила три свята: Покрову Пресвятої Богородиці, День українського У Лебедині ініціюють найменування «Урочище Бурлюк»: У Лебедині громадськість ініціює найменування безіменного урочища, на місці давно зниклого хутора Семиротівка – місця народження Давида Бурлюка» Відбулася перша сесія міської ради VIІI скликання: 9 грудня у приміщенні Лебединського медичного коледжу депутатський корпус міської ради VІІІ скликання зібрався на перше пленарне засідання першої сесії. Наш сучасник: Робота листонош непроста. Вони за будь-якої погоди долають кілометрові відстані, щоб доставити до адресата вчасно кореспонденцію, пенсію, супутні товари, Лебединське бюро правової допомоги роз’яснює: Сумний досвід клієнтів системи безоплатної правової допомоги демонструє, що інколи догляд за своєю зовнішністю завдає неабиякої шкоди Як можна зареєструватися в службі зайнятості через портал державних послуг «Дія»?: Подібне запитання все частіше звучить у письмових та усних запитах до служби зайнятості. Відповідь на нього ми попросили дати директора Ветерани спорту Лебединщини не втрачають фізичної форми: 13 листопада 2020 року у с.Михайлівка Лебединського району відбулись змагання з міні-футболу «Кубок Лебединщини-2020»  серед  ветеранів спорту у віковій Горів автомобіль: 26 березня, о 17 годині 03 хвили­ни, на пункт зв’язку 18-ї ДПРЧ Управ­ління ДСНС України в Сумській об­ласті надійшло На Сумщині розпочинаються багатоетапні антитерористичні навчання: Тренування проходитимуть з 16 квітня до кінця травня по всій території Сумської області. Особлива увага учасників навчань буде зосереджена на Спогад щемний і сумний: Чим далі відходять в історію події Великої Вітчизняної війни, ті страшні і чорні роки виборювання від фашизму нашої рідної землі,

Сумська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  1. Начальника відділу управління комунальною власністю та господарського забезпечення виконавчого апарату районної ради.

Вимоги до посади: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування чи державній службі не менше 3 років або на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років. Рекомендована післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

  1. Головного спеціаліста відділу органі­зацій­ного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату районної ради.

Вимоги до посади: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або  державній службі  на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років. Рекомендована післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Перелік документів, які повинні подати конкурсанти: заява про участь у конкурсі (в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування), особова картка  П-2ДС з відповідними додатками, копія паспорта, дві фотокартки розміром 4х6 см., копія документа про освіту, копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Крім подання вищевказаних документів, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

Документи подаються за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, ІІІ поверх, каб. 25, упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Додаткова інформація щодо основних функціо­нальних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. 61-15-57.

Конкурсна комісія.

Додати коментар